Serwis korzysta z plików cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę, że będą one umieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce.

Zwroty

Strona główna Przydatne informacje Wróć do poprzedniej strony

Rozmyśliłeś się albo znalazłeś lepszy prezent i chcesz dokonać zwrotu? Nie przejmuj się. Takie sytuacje się zdarzają, dlatego z nami masz:
-30 dni na zwrot*.
-Przyczyna jest nieistotna.
-Zwrot tą samą metodą płatności (na ten sam rachunek bankowy) bez okazywania dokumentu potwierdzającego zakup.
-Prosty formularz odstąpienia od umowy, którego wypełnienie trwa mniej niż minutę.
-Potwierdzenie przyjęcia formularza otrzymasz z reguły błyskawicznie w dniu wysyłki (droga elektroniczna) bądź w dzień dotarcia do nas listu (droga tradycyjna).
-W przypadku e-vouchera pieniądze otrzymasz najpóźniej na dzień** po otrzymaniu potwierdzenia przyjęcia formularza.
-W przypadku zwykłych voucherów (bez opakowań ozdobnych) wysyłanych drogą tradycyjną (poczta, kurier) pieniądze otrzymasz najpóźniej na dzień** po otrzymaniu potwierdzenia przyjęcia formularza.
-W przypadku voucherów w opakowaniach ozdobnych pieniądze otrzymasz najpóźniej na dzień** po otrzymaniu potwierdzenia wysyłki vouchera lub jego dotarciu do nas, w zależności, jakie zdarzenie wystąpi jako pierwsze.

*Jeśli w tym czasie osoba obdarowana skorzystała z prezentu przeżycia bądź umówiła rezerwację, zwrot nie będzie możliwy.

**Zlecamy przelew najszybciej, jak to jest tylko możliwe, najczęściej zaraz po dostarczeniu formularza, bądź potwierdzenia wykonania zwrotu, nie odpowiadamy jednak za wszelkie opóźnienia powstałe po stronie naszego lub Państwa banku.

Formularze odstąpienia od umowy:
.pdf
.docx



Aby dokonać zwrotu, wypełnij powyższy formularz. Możesz to zrobić elektronicznie bądź wydrukować go i uzupełnić ręcznie. Uzupełniony formularz wyślij do nas e-mailem na prezent@goldengift.pl, bądź drogą tradycyjną na adres: GoldenGift Arletta Klimasara, ul. Księdza Kałuży 9 lok. 15, 46-040 Ozimek. Jeśli zwrot środków ma nastąpić na inny rachunek bankowy, dołącz dokument potwierdzający zakup. Po otrzymaniu w pełni uzupełnionego formularza oraz ozdobnego opakowania lub potwierdzenia jego wysłania dokonamy zwrotu na wskazany numer bankowy, a Ty otrzymasz potwierdzenie wykonania przelewu. Jeśli wolisz zatrzymać opakowanie potrącimy jego koszt od zwracanej kwoty. To wszystko!



Jeśli masz więcej pytań, sprawdź nasze FAQ bądź skontaktuj się z nami.