Jazda KTM X-Bow vs Subaru STI
Emocjonujący i agresywny przejazd dwoma różnymi i piekielnie mocnymi autami Subaru Impreza STI vs. KTM X-Bow na torze wyścigowym to idealna atrakcja dla tych, którzy nie lubią się ograniczać. Oba modele od lat wzbudzają niegasnące zainteresowanie, a potężna moc pod maską kusi każdego miłośnika motoryzacji. Przejażdżka Subaru Impreza STI vs. KTM X-Bow to okazja do podjęcia wyzwania i samodzielnego przetestowania możliwości tych piekielnie potężnych, sportowych aut!
Uczestnik, po przybyciu na tor wyścigowy przeniesie się do świata rajdów samochodowych zajmując miejsce za kierownicą Subaru Impreza STI, by już po chwili poczuć się jak kierowca Formuły 1, samodzielnie prowadząc ultralekki bolid KTM X-BOW. To przeżycie, które zachwyci zarówno początkujących, jak i doświadczonych pasjonatów motoryzacji.
Motoryzacyjna, emocjonująca przygoda odbywa się na profesjonalnym torze wyścigowym, na którym panują doskonałe warunki, niezbędne do testowania samochodów sportowych. Idealna, równa nawierzchnia gwarantuje doskonałą przyczepność, a liczne zakręty i długie odcinki proste zapewniają interesującą przejażdżkę wymagającą od kierowcy skupienia i pełnej uwagi.
Subaru Impreza STI
Już na pierwszy rzut oka widać, że mamy do czynienia z prawdziwą legendą WRC. Subaru Impreza STI to prawdziwa duma japońskiej motoryzacji znana z charakterystycznego, basowego ryku silnika. Pierwsze modele wyprodukowano w 1992 roku i już dwa lata później zaczęły odnosić sukcesy w najbardziej prestiżowych wyścigach rajdowych na świecie.
Parametry:
● Napęd: 4×4
● Silnik: 2.0 H4
● Skrzynia biegów: 6-biegowa
● Moc maksymalna: 400 KM
● Moment obrotowy: 500 Nm
● Przyspieszenie: 4.1s
● Prędkość maks.: 220 km/h
● Opony: Pirelli.
KTM X-BOW
KTM X-BOW to ultralekki, dynamiczny bolid produkcji austriackiej. Niewielka masa (ok. 800 kg) w połączeniu z mocą 240 koni mechanicznych to połączenie, które gwarantuje emocjonującą przejażdżkę i niezapomniane wrażenia towarzyszące prowadzeniu pojazdu. Wyposażenie auta zredukowano do minimum.
KTM X-BOW nie posiada elektroniki, szyb, a całość konstrukcji wykonano z włókna węglowego. Model z początku projektowano jako quad, jednak w trakcie produkcji zmieniono koncepcję i w efekcie stworzono bolid radzący sobie perfekcyjnie podczas wyczynowej jazdy na torze wyścigowym.
Parametry KTM X-Bow:
● Napęd: na tył
● Silnik: 2.0L, Turbo R4
● Skrzynia biegów: 6-biegowa, manualna
● Moc maksymalna: 240 KM
● Moment obrotowy: 300 Nm
● Przyspieszenie: 5,3 sek.
● Prędkość maks.: 217 km/h
● Waga: 790 kg
● Opony: Pirelli.
Przejażdżki odbywają się pod okiem doświadczonego instruktora - kierowcy wyścigowego, który przed realizacją przeprowadzi krótkie szkolenie z zasad bezpieczeństwa obowiązujących na torze oraz obsługi obu pojazdów. W czasie, gdy uczestnik będzie pokonywał kolejne okrążenia toru, instruktor zajmie miejsce pasażera, by móc na bieżąco udzielać cennych wskazówek, które pozwolą w pełni wykorzystać potencjał rajdówki Subaru Impreza STI i bolidu KTM X-Bow.
Ważne informacje
Sposoby dostawy i metody płatności
Sposoby dostawy
Darmowa dostawa
Poczta Polska 0 zł
E-voucher 0 zł
Kurier 0 zł
Paczkomaty InPost 0 zł
Metody płatności
Płatności online
PayU
PayPal
Przelew
Płatność przy odbiorze
Opinie
Przejażdżka była świetna. Nieduża przewaga Subaru, lecz oba auta prowadzi się z wielką przyjemnością. Wrócimy na pewno..