Wyjątkowo niska cena

Niesamowity prezent

Gwarancja bezpieczeństwa

Dlaczego GoldenGift.pl?

Pomagamy podarowywać przeżycia już od przełomu 2008/2009 roku. Oferujemy atrakcje dla każdego. Zapewniamy, że u nas znajdą Państwo wszystko (i wiele więcej).

Jak kupić prezent?

Obecnie oferujemy dwie możliwości zakupu prezentu:

  • Poprzez naszą stronę internetową.
  • Poprzez bezpośredni kontakt z nami (telefon, e-mail).

Dostałem prezent. W jaki sposób mogę go zrealizować?

W celu zrealizowania prezentu konieczny jest kontakt z nami w celu dokonania rezerwacji, poprzez:

  • System rezerwacji na stronie internetowej.
  • Telefon (w godzinach pracy biura).
  • E-mail.

Do dokonania rezerwacji potrzebny będzie numer voucheru.

Jakie formy płatności akceptujecie?

Akceptujemy następujące form płatności:

  1. Przelew bankowy lub pocztowy na konto naszej firmy. Numer konta: 98 1020 3668 0000 5902 0477 1814 PKO BP.
  2. Płatność kartą kredytową lub debetową (VISA, MASTERCARD, AMERICAN EXPRESS) za pomocą serwisu Payu.pl.
  3. Płatność za pobraniem, przy odbiorze przesyłki.

Jakie są koszty i sposób dostawy?

W naszej ofercie znajduje się kilka form przesyłek i są to:
1) List polecony priorytetowy poczty polskiej na terenie całego kraju - 4,20 zł
2) Przesyłka kurierska Polska na terenie całego kraju dostarczana następnego dnia roboczego - 26,90 zł.

Płatność za pobraniem- 5 zł.

3) e-voucher (elektroniczna wersja wysyłana na e-mail w pdf do wydrukowania) - 0 zł

Nasze prezenty mogą zostać wysłane na Państwa adres, bezpośrednio do osoby obdarowywanej lub inny podany przez Państwa adres.

Dlaczego mam skorzystać z usług GoldenGift.pl zamiast organizować przeżycia samodzielnie?

Korzystanie z naszego serwisu przyniesie Ci następujące korzyści:

  • Gwarancja ceny, możesz zaprzestać poszukiwań, mamy ceny dokładnie takie jakie nasi partnerzy. 
  • Gwarancję realizacji prezentu i bezpieczeństwa. Naszymi partnerami nie są przypadkowe firmy. Współpracujemy z liderami i nie boimy się zerwać współpracy w razie nierzetelności firm partnerskich. Tak samo nie podejmiemy współpracy z firmami, które nie mają potrzebnych pozwoleń i ubezpieczeń. Słowem: gwarancja profesjonalizmu.
  • Możliwość wymiany prezentu na inny (podobny cenowo, lub droższy za dopłatą). W razie gdyby jednak wybrana atrakcja okazała się nietrafiona. Przez cały okres ważności vouchera.
  • Możliwość zwrotu prezentu w ciągu 14 dni od dnia zakupu.
  • Możliwość zrealizowania atrakcji przez pełny rok od dnia zakupu.

Czy muszę podawać dane osoby, która otrzyma prezent?

Nie, nie jest to konieczne. Realizacjia atrakcji odbywa się po okazaniu vouchera. Dlatego należy uważać, aby prezent nie trafił w niepowołane ręcę.

Zgubiłem voucher. Co mam zrobić?

Jeśli tylko zauważysz, że zagubiłeś voucher, skontaktuj się z nami. Nadamy nowy numer vouchera i unieważnimy stary, abyś w dalszym ciągu mógł skorzystać z atrakcji. Nowy voucher wyślemi Ci elektronicznie w formie pliku pdf, bądź pocztą tradycyjną. 

Uwaga!

Nie będziemy mogli tego zrobić jeśli ktoś dokona rezerwacji terminu na zagubiony numer vouchera. Dlatego zgłoś się do nas najszybciej jak to możliwe.

Co jeśli termin rezerwacji zostanie odwołany z przyczyn niezależnych ode mnie?

Nie martw się. Ustalimy nowy, dogodny termin, nawet jeśli ważność vouchera będzie się kończyć.